Żadne poważne targi czy imprezy wystawiennicze nie mogą się odbyć bez udziału atrakcyjnych hostess, osób zapewniających kompleksową informację. Mają one na sobie na ogół tzw. odzież reklamową, stanowiącą identyfikację i promocję danej firmy. Hostessy i obsługa stoisk są dzięki temu atrakcyjną, żywą reklamą danego producenta, wystawiającego swoją ofertę. Odzież reklamowa to także fartuchy lekarzy, pielęgniarek, łatwo bowiem zauważyć na nich logo producentów lekarstw, medykamentów, znanych firm farmaceutycznych. Podobnie jest jeśli chodzi o stroje, kitle i fartuchy wykorzystywane w gastronomii, sygnowane przez znane firmy branży spożywczej albo logo restauracji czy sieci gastronomicznych.

Odzież reklamowa to również ciepłe kurtki, polary, wykorzystywane na przykład przez przedstawicieli handlowych, dostawców czy chociażby pracowników ochrony. Jest ona wizytówka firmy, wiec istotna jest jej jakości oraz design. Bardzo lubiana jest również odzież reklamowa wręczana jako tzw. gratis do zakupu promowanych produktów. Koszulki, czapki czy bluzy z logo firm kosmetycznych, producentów piwa albo sieci komórkowych to powszechnie wykorzystywana praktyka w marketingu i promocji.